18 lipca 2017

Kathryn Ormsbee "Milion odsłon Tash" [PRZEDPREMIEROWO]

W dzisiejszych czasach każdy z nas nie poradziłby sobie bez Internetu. Każdego dnia korzystamy z jego właściwości nie tylko w pracy, ale i w domu. Najczęściej i najpopularniejszy jest kanał na You Tube, czyli vlogi. Taki właśnie log na Tash z „Milion odsłon Tash”. Chcecie wiedzieć, co jej się przydarzyło? Zapraszam na recenzje


Natasha zwana Tash uwielbia czytać a zwłaszcza książki swojego ukochanego pisarza Lwa Tołstoj. Jest vlogerką i ma swój kanał. Na yt razem z przyjaciółmi, którzy dopiero zaczynają swoją karierę w Internecie a ich kanał jeszcze nie jest znany. Ich pomysłem jest nakręcenie serialu internetowego o nazwie ”Nieszczęśliwe rodziny” na podstawie książki Tołstoja „Anny Kareniny”. Pewnego dnia znana youtuberka wspomina o ich serialu i tu zaczyna się najciekawsze w całej opowieści. Tash nie może uwierzyć jak liczba subskrybentów rośnie w rekordowym tempie. Serial staje się niewątpliwie sławny i wtedy powstaje istne szaleństwo a nawet wspomniana nominacja do nagrody vlogerów.  Wszystko w pewnym momencie zaczyna się komplikować. Na wszelkie problemy przychodzi jej z pomocą Jack a do tego zaczął do niej pisać Thom Causer. Jest to najseksowniejszy z youtuberów, który już nie chce pisać do niej email tylko uważajcie …… chce jej numer telefonu!

Ludzie w dzisiejszych czasach uwielbiają snuć wizje nadchodzącej apokalipsy i rozważać różne wersje naszego ostatecznego kresu: wojna nuklearna, epidemia zombie czy inwazja z kosmosu. Ja jednak sądzę, że nasz koniec nastąpi pewnego całkiem zwyczajnego dnia, kiedy wszyscy przestaną się zastanawiać nad tym, dlaczego osoby w ich otoczeniu zachowują się tak, a nie inaczej, kiedy wszyscy pozamykają się w swoich czterech ścianach i zgniją w samotności.



Jest to przede wszystkim książka skierowana dla młodzieży, która bardzo mi się podobała. Jest przede wszystkim książka napisana lekkim i przyjemnym jeżykiem, przez co czyta się ją w szybkim tempie. Powieść pochłania nas już od pierwszych stron a zmiany, jakie zachodziły w głównej bohaterce nie pozwalały mi na odłożenie książki póki nie przeczytałam ostatniej strony.
"Nie należy bać się zmian, ponieważ zmiany przypominają ci, że żyjesz, że w twoim życiu coś się dzieje."
Najbardziej podobało mi się jak pisarka wykreowała bohaterów swojej powieści. Początkowo może i mnie irytowała swoim postępowaniem, ale z czasem zyskała moje zrozumienie i bardzo ją polubiłam. Dzięki niej możemy sami zrozumieć jak ważna jest rodzina i przyjaciele. Często zauważamy, gdy jest już za późno i tak się dzieje w przypadku Trash.
"Jeśli chcesz szansy na szczęście, trwaj. Tak, życie potrafi dokopać, ale dopóki żyjesz, masz szansę na szczęście."

„Milion odsłon Trash” jest to książka o życiu nastolatki, która poznała życie, jakie dała jej sława w Internecie. Pokazuje nam jak możemy w bardzo szybki sposób stracić kogoś bardzo bliskiego, bo sława przykrywa nam to, co najważniejsze. Mimo że pokazuje nam wiele wartości, jakie możemy wnieść do swojego życia to jest zachowana w lekkim klimacie. Jeśli chcesz przeczytać historię o prawdziwej fan girl to ta książka jest właśnie dla was. Serdecznie zapraszam

Za możliwość przeczytania dziękuje


TYTUŁ: Milion odsłon Tash
AUTOR: Kathryn Ormsbee
WYDAWNICTWO: MoondriveOtwarte
DATA WYDANIA:  16 lipca 2017
MOJA OCENA: 8/10

4 komentarze:

  1. Przesłanie tej książki jest bardzo mądre. Mam tę książkę w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, trochę nie w moim stylu ale super napisany post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja, która może sprawi ze zostane fanka czytania ksiazek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się nawet interesująco. Zazwyczaj czytam kompletnie coś innego, ale chętnie zapoznałabym się z tą książką.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata