30 czerwca 2017

Sierra Cartwright "Boss"

Sierra Cartwright po raz kolejny zaskoczyła mnie swoją książką i zdobyła moje serce. Jest to już trzecia książka wydana w naszym kraju dzięki Wydawnictwu Burda Książki. Książki autorki zbierają różne opinie są te dobre i mniej przyjemnie. Ja oczywiście należę do tej pierwszej grupy i z miłą chęcią przeczytałam książkę, którą pokochałam od pierwszych stron. Zapraszam na recenzję.

Najmłodszy z rodziny Donovanów Nathan tak jak jego starsi bracia praktykuje BDMS. Kiedy Nathan przejmuje stery spółki Newman Inland Marine zostaje szefem Kelsey Lane. Mężczyźnie pracownica wpada w oko i jest pewny, że chciałby ją mieć u swego boku. Nieoczekiwany zwrot akcji spowoduje, że Kelsey też zaczyna interesować się BDSM Nathan wykorzystuje ten temat i przechodzi do działania proponując dziewczynie układ PAN – ULEGŁA. Dziewczyna szybko orientuje się ich relacja obudziła w niej coś, co skrywała głęboko w sobie. Co wyniknie z tej relacji? Czy Nathan pogodzi się z wyborem Kelsey? Co zrobią, kiedy oboje odkryją swoje uczucia? Ale o tym to już sami musicie się przekonać.

Sierra Cartwright urodzona w północnej Anglii, a wychowana na Dzikim Zachodzie – jest autorką powieści równie dzikich, co Góry Skaliste, które nazywa swoim domem. Pierwszą książkę napisała w wieku dziewięciu lat i od tamtej pory nieprzerwalnie tworzy kolejne. Sierra zabiera czytelników w złożony świat miłości i pożądania, poddania i zobowiązania. Własne doświadczenia nauczyły ją, że zaufanie wymaga odwagi, a jej książki są ucztą dla każdego, kto nie boi się podjąć tego ryzyka.

„Boss” jest to gorący erotyk, który opowiada o najmłodszym z braci Donovanów i jego pasji BDSM, jaka panuje między domem i jego sub. Autorka książki zaskoczyła mnie i to pozytywnie gdyż od pierwszej części wiele się zmieniło a pisarka przeszła niezłą metamorfozę pisarską. W trzeciej części pisarka dużo lepiej przygotowała się do tematu, bo widać, że pisze z większą odwagą i skrupulatnością o każdy szczegół. Dla mnie to trzecia część jest najlepsza i najbardziej wywarła na mnie oczekiwane doznania. Seksu jest tu bardzo dużo a opisy scen są tak dokładne, że zamykając oczy możemy wyobrazić sobie, co przeżywali bohaterowie książki.

Bohaterowie w książce są bardzo dobrze wykreowani a wątek szef i pracownica to jest to, co uwielbiam w książkach. Nathan energiczny mężczyzna, który wie, co chce i to zdobywa za wszelką cenę. Kelsey to kobieta z przeszłością, która wyznaczyła sobie cele do osiągnięcia a które staną pod znakiem zapytania, kiedy pozna nowego szefa. Początkowo wrogo nastawiona na Nathana, ale z czasem zmienia zdanie. Autorka ukazała nam, że w relacji, jaką łączy tych dwoje jest bardzo ważne zaufanie. W każdym związku czy relacji jest potrzebne a zwłaszcza w BDSM.


Cała ta historia jest tak niesamowicie rozpalająca i wciągająca, która zapada w pamięci. Tą książkę polecam fanom autorki, ale i także każdemu, kto lubi czytać tak gorących erotyków. Serdecznie polecam. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuje Wydawnictwu Burda Publishing Polska

Tytuł: Boos
Autor: Sierra Cartwright
Cykl: Rodzina Donovanów (tom 3)
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Ilość stron: 300
Data wydania: 26 kwietnia 2017
Moja ocena: 9/10 

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak wciąga. Może się skuszę, nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam przeczytać tę serię, ale pierwsza książka była dla mnie taka... zimna, że zostawiłam ją w połowie. Nw, czy chcę wracać, może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pierwsza część mnie aż tak nie wciągnęła ale z czasem autorka zaczęła się rozkręcać i wyszło jej o wiele lepiej

      Usuń
  3. Hmm, nie moje klimaty, ale jeżeli kiedyś będę miała ochotę na erotyk z przyjemnością sięgnę po ten tytuł. Dodałam Twój blog do obserwowanych ;).

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam i odwdzięczam się tym samym :)

      Usuń
  4. Ja na razie nie sięgnę po tę serię, ale też nie mówię nie, bo możliwe że w końcu się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jak najbardziej do czytania :)

      Usuń
  5. Ta książką już tyle razy mi się obiła o uszy, ze muszę w końcu ja przeczytać.Wakacje są a ja z nowościami książkowymi jestem do tyłu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-piorowieczne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu warto przeczytać coś pikantnego :) Zdecydowanie skuszę się na tę serię! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata