1 marca 2017

Katy Evans "Manwhore +1"

NIEPOHAMOWANY POCIĄG, HURAGAN ZMYSŁOWOŚCI I ROZPACZLIWE PRÓBY ODZYSKANIA ROZSĄDKU. MANWHORE + 1 TO WIĘCEJ NIŻ ZWYKŁA POWIEŚĆ EROTYCZNA
Opis:
Malcolm Saint miał być wyłącznie zadaniem. Misją dziennikarską. Interesem. Artykułem.
Chociaż próbowała odkryć jego karty, to on odkrył jej delikatne wnętrze i instynktowne potrzeby. Serce wygrało z rozumem i nic już nie może powstrzymać Rachel w dążeniu do spełnienia nowej misji. Misji przeistoczenia się ze zwykłej dziennikarki w panią + 1 Malcolma Sainta.
Czy poprzednie uwikłanie w intrygę i knucie nie odbiją się przykrym echem na drodze zdobycia zaufania najseksowniejszego biznesmena w mieście?

BESTSELLEROWA KATY EVANS PONOWNIE ZACHWYCA SZCZEGÓŁOWYM OPISEM NIESKRĘPOWANYCH EMOCJI
źródło opisu: http://www.wydawnictwokobiece.pl/
Recenzja: 
Jakiś czas temu wpadła mi do rąk książka Manwhore, której nie mogłam się oprzeć. Powieść ta wzbudziła na nowo wiele uczuć „nawet te dawno zapomniane”. Niedawno swoją premierę miała „Manwhore +1”. Oczywiście nie mogłam postąpić inaczej jak przeczytać następną część losów Rachel i Malcolma. Rachel nie może wybaczyć sobie, że podjęła się napisania artykułu, ale drugiej strony nie poznałaby ukochanego. Od dnia publikacji artykułu w magazynie „Edge” minęło cztery długi tygodnie. Rachel zjawia się w M4 na spotkanie, ale nie wie, co tak naprawdę ją tam czeka. Malcolm zachowuje dystans do dziewczyny, ale czy potrafi wybaczyć ukochanej? Zrządzenie losu i pojawienie się ojca Malcolma na drodze tych dwojga może wywołać chaos w ich życiu. Czy tym razem dziewczyna da się wplątać w dziwny układ? A może druga szansa od ukochanego pozwoli Rachel się zrehabilitować i weżnie los w swoje ręce? Jesteście gotowi na kolejną wybuchową i ekscytującą książkę Katy Evans. Bo ja zaryzykowałam a co będzie dalej sami się przekonajcie.

Katy Evans wraz z mężem, dwojgiem dzieci i trzema leniwymi psami mieszka w Południowym Teksasie. W wolnych chwilach chętnie chodzi na wycieczki, czyta, piecze i spędza czas z rodziną i przyjaciółmi. Więcej informacji na temat Katy Evans i jej kolejnych książek możemy znaleźć na https://www.facebook.com/AuthorKatyEvans. Uwielbia kiedy czytelnicy do niej piszą. 
"Podobnie jak tysiąc kobiet przede mną, zakochałam się w ulubionym kawalerze tego miasta. I już nigdy nie będę taka jak wcześniej."
Autorka książki zafundowała nam kolejną fenomenalną książkę, która rozpala i porusza nawet te najtwardsze serca. Poruszane są trudne tematy o miłości i zaufaniu a na to ostatnie naprawdę trzeba sobie bardzo zapracować, aby je odzyskać. Tak właśnie chce postąpić Rachel, aby odzyskać miłość Malcolma. Katy Evans kolejny raz napisała powieść pełną emocji, która kipi erotyzmem. Książka jest napisana ze smakiem a każda scena zbliżeń jest tak opisana, że nie trudno obie wyobrazić zamykając oczy i snuć fantazje. Czytając doświadczamy zmiany, jakie następują w Malcolmie z gorącego playboya zmienia się przy ukochanej kobiecie u swego boku. 
"Jesteś jedynym niebem, które dla mnie istnieje Rachel. A nawet gdybyś była piekłem, grzeszyłbym całe moje życie, żeby tylko być z Tobą."
Malcolma i Rachel pokochałam już od samego początku i od pierwszej strony kibicowałam, aby wszystko potoczyło się tak jak powinno.  Podoba mi się również styl i język, jakim jest napisana książka, co bardzo dobrze i szybko czyta się. Muszę jeszcze wspomnieć o okładce książki, która jak najbardziej zwróciła moją uwagę. Przyciąga wzrok i elektryzuje snułam domysły, że zastanę wiele scen erotycznych i znalazłam, ale nie to, na co liczyłam.
„Manwhore +1” jest to jedna z nielicznych książek, po które jeszcze nie raz przeczytam. Historia zapada w pamięci i mogę z czystym sumieniem polecić ją każdemu. Jeśli nie czytaliście pierwszej "Manwhore" część to musicie nadrobić, aby można dowiedzieć się, o co toczy się akcja książki. Jeśli jesteście gotowi na gorący romans z lekką nutą uniesień na spokojne wieczory to ta książka jest właśnie dla ciebie. Serdecznie polecam :)


AUTOR: Katy Evans
TYTUŁ: Manwhore +1
CYKL: Manwhore (Tom 2)
ILOŚĆ STRON: 384
WYDAWNICTWO: Kobiece
DATA WYDANIA: 17 luty 2017
MOJA OCENA: 9/10
ZA MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA EGZEMPLARZA RECENZENCKIEGO DZIĘKUJE WYDAWNICTWU KOBIECE.

4 komentarze:

  1. Powiem Ci tak, wiele osób mi poleca tę serię, jednak ja... nie jestem do końca przekonana. Boję się, że nie da mi tego, czego bym od niej oczekiwała. Widzę, że chcesz przeczytać Shadow, nie wiem, czy znasz Raven, ale polecam ci obie części, dość fajne bardziej młodzieżowe powieści, które połyka się na raz. ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej w swe skromne progi. ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Magia słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raven i Shadow czekają już w kolejce do przeczytania. Każdy ma swoje zdanie co do książek ale jeśli zmienisz zdanie i przeczytasz to mam nadzieje że podzielisz się ze mną swoją opinią :)

      Usuń
  2. Od dawna chcę przeczytać tę książkę, niestety nie mam za dużo czasu przez szkołę. Jednak muszę znaleźć czas na powieść Katy.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mogłabym znaleźć w niej coś, co by mi się spodobało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata