10 lutego 2017

Konkurs na spostrzegawczość :)


Kochani tak jako obiecałam przychodzę do was z konkursem w którym do wygrania jest książka "Manwhore" Katy Evans. recenzja - klik


Zasady są proste: 
1. Wejdź na Recenzje Beaty
2. Obserwuj licznik odwiedzin! Gdy licznik wybije najbliższą liczbę 50000
3. Wykonaj screen ekranu w taki sposób, aby był widoczny licznik i fragment dowolnego posta
4. Screen wyślij na adres beaja-1988@o2.pl

Życzę powodzenia!

Będzie mi miło jeśli: 
- zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- zostaniesz obserwatorem profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o konkursie

Zasady konkursu
1. Organizatorką konkursu jestem ja właścicielka bloga: Recenzje Beaty.
2. Do wygrania jest jedna książka ufundowana przez Wydawnictwo Kobiece. 
3. Adres zwycięzcy musi znajdować się na terenie Polski. Nie wysyłam książki za granicę. 
4. Aby wziąć udział w konkursie należy wykazać się refleksem i jak najszybciej podesłać do właścicielki bloga zdjęcie  z licznikiem 50 000 wyświetleń bloga Recenzje Beaty
5. Konkurs trwa od 10 lutego 2017 roku aż do momentu ''ustrzelenia'' licznika wyświetleń. 
6. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w osobnym poście.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm. )
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

7 komentarzy:

  1. Nie mam szczęścia w łapaniu licznika, ale będę uważać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować jeszcze w konkursie "Misja wywiad z K.N. Haner"

      Usuń
  2. Fajny konkurs :) życzę powodzenia :)
    Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie widzę nigdzie tego licznika, gdzie on powinien być? O_o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nic nie widzę..także nie mogę pomóc ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę spróbować Wyświetl wersję na komputer licznik znajduje się zaraz po logo bloga

      Usuń
  5. Fajna zabawa. Na pewno będę śledziła licznik. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata