1 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016

Wiem że jest już nowy rok chciałam podzielić się z wami to co działo się u mnie w poprzednim roku.


Najlepsze wydane książki w roku 2016:









Statystyka:
Liczba obserwatorów: 76
Liczba obserwatorów G+ : 76
Liczba wyświetleń: 8386
Liczba przeczytanych książek: 41

Współprace recenzenckie: 
Wydawnictwo Editio
Wydawnictwo Psychoskok
Wydawnictwo Pascal

Podsumowywując to był bardzo udany rok zwarzywszy na to, że swoją przygodę w blogoswerze zaczęłam od kwietnia. W tym czasie poznałam wiele wyjątkowych osób od recenzentek aż po wielu cudownych pisarzy. Oby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego.


1 komentarz:

  1. hmmm niezle niektore ksiazki koajrze jedna czytalam ale sredno mi sie podobala :P Pozdrawiam i zapraszam na post.... językowy! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata