1 sierpnia 2016

KONKURS #1

KONKURS


Na moim blogu właśnie wyskoczyło 1500 wyświetleń, wobec czego postanowiłam zrobić małe rozdanie. Do wygrania jest książka Hanny Kowalewskiej " Cztery rzęsy nietoperza". 

Zapraszam do zabawy.

Zasady konkursu

1. Organizatorką nagrody jestem ja właścicielka bloga: Recenzje Beaty.
2. Do wygrania jest jedna książka. 
3. Adres zwycięzcy musi znajdować się na terenie Polski. Nie wysyłam książki za granicę. 
4. Konkurs trwa od 01.08. do 01.09 do godziny 23.59.
5. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony drogą losowania. 
6. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 02. 09. 2016 r. 
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowi uczestnicy. 
8. Ze zwycięzcą skontaktuje się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego. 
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm. )
10. Aby wziąć udział w konkursie należy:
      - zostać obserwatorem mojego bloga
      - polubisz fanpabe mojego bloga na Facebooku
      - udostępnisz informacje o moim konkursie
      - zaprosić do udziału znajomych
      - oraz zgłosić udział w konkursie w komentarzu pod tym postem
11. Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się
Obserwuje jako:
Lubię stronę jako: 
Mój adres e-mali:

47 komentarzy:

  1. Ojej, 1500 wyświetleń... Kiedy to było! :) Gratuluję takiego wyniku.
    Życzę wszystkim powodzenia.
    Pozdrawiam i dodaję Twojego bloga do obserwowanych.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się

    Obserwuje jako: Patrycja Fornal

    Lubię stronę jako:  Patrycja Fornal

    Mój adres e-mali: patyszkaaa@gmail.com


    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Zuzanna K.
    Lubię stronę jako: Ogród Książek
    Mój adres e-mail: ogrodksiazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Dagmara Janik
    Lubię stronę jako: Daga Janik
    Mój adres e-mali: daga800@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!☺☺
    obserwuję jako: Izabela Szymańska
    Lubię stronę jako: Izabela Szymańska
    Email: brenda7217@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :D
    Obserwuje jako:Ewelina Prokopiuk
    Lubię stronę jako: Ewelina Prokopiuk
    Mój adres e-mail: e.prokopiuk13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Joanna Zieleniecka
    Lubię stronę jako: Joanna Zieleniecka
    Mój adres e-mali: jzieleniecka@interia.ok

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Edyta Chmura
    Lubię stronę jako: Edyta Chmura
    Mój adres e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Udostępniłam i zaprosiłam znajomych na fb.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się

    Obserwuje jako:Aneta Adamczuk

    Lubię stronę jako: Aneta Adamczuk

    Mój adres e-mali:anetaadamczuk0806@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: wercix99
    Lubię stronę jako: Weronika Górzkowska
    Mój adres e-mail: weronikaa516@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Lubię stronę jako: Dagmara Męcina
    Mój adres e-mail: vicky-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Agnieszka Smi
    Lubię stronę jako: Agnieszka Smi
    Mój adres e-mali:aga.smidoda@gmail.com
    udostępniam :https://plus.google.com/102981997141376743031/posts/hp1U1TXMatk

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako: Elżbieta Bieniek
    Lubię jako Elcia Bieniek
    Mój e-mail mariaela38@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako: Elżbieta Bieniek
    Lubię jako Elcia Bieniek
    Mój e-mail mariaela38@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Book Monster
    Lubię stronę jako: Karolina Mac-Dołek
    Mój adres e-mali: k.mac-dolek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: Gosia Krak
    Lubię stronę jako: Małgorzata Krak
    Mój adres e-mali: gosia_krak@o2.pl

    Informacja o konkursie: https://plus.google.com/105265675769639619668/posts/2V2JrCHDfnU

    House Of Books

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Magda Zając
    Lubię stronę jako: Magdalena Zając
    Mój adres e-mali: magda-17_17@o2.pl

    Info o konkursie udostępnione tu: https://www.facebook.com/magdalena.zajac.1610/posts/10201863370823423?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako: Nefertiti
    Lubię stronę jako: Agnieszka M.
    Mój adres e-mali: werka164@op.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Ann z
    Lubię stronę jako: Anna Żdanuk
    Mój adres e-mali: kotecek9@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Megami R.
    Lubię stronę jako: Magdalena Robert
    Mój adres e-mali: magdalena.robert@o2.pl
    Informację o konkursie udostępniam: https://plus.google.com/117774752459485523095/posts/9wRSHsjqhSp

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Beata Kandzia
    Lubię stronę jako: Beata Kandzia
    Mój adres e-mali: beatakandzia@gmail.com
    Informację o konkursie udostępniłam: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/3k3xPrbYh54

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: Zaczytana56 MamaDela
    Lubię stronę jako: -
    Mój adres e-mali: dela56ad.wrob@gmail.com
    Udostępniłam informację o konkursie: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/bwLyep8xcjK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: natalie louise
    Lubię stronę jako: Natalia Łazaj
    Mój adres e-mali: themityo28@gmail.com
    Informację o konkursie udostępniam: https://www.facebook.com/natala.lazaj/posts/1136752903066857

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata