17 sierpnia 2016

1# BOOK TAG




To jest mój pierwszy, ale nie ostatni TAG, do którego zaprosiła mnie  Molinka KsiążkowaBardzo mnie to cieszy i dziękuje. A więc zaczynam!







Bardzo trudne pytanie, lecz po dłuższym przemyśleniu jest to „Ugly Love”.  Jest to naprawdę wciągająca powieść, która porwie nas do innego świata. Historia miłosna Tate i Milesa porwała mnie i oczarowała, więc z całą pewnością mogę zaliczyć do ulubionych. 




Bez wątpienia jest to książka Driven. Bardzo dużo naczytałam się na blogu i innych stronach gdzie znajomi i dobre duszyczki podpowiadały, aby sięgnąć po tą pozycję. Książka bardzo mi się spodobała aż zaczęłam czytać całą serie. Naprawdę polecam.



Tu ciężko mi się zdecydować z odpowiedzią. Do każdej książki podchodzę inaczej i pod każdym względem jest inna emocjonalnie a co za tym idzie nie tak szybko da o sobie zapomnieć.







Tutaj nie muszę długo się zastanawiać jest to Sny Morfeusza. Ta okładka ma coś w sobie tak hipnotyzującego, gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że muszę mieć tę książkę.








Cykl Harry Potter jest zdecydowanie to te książki, kiedy jako nastolatka zaczynałam czytać. Choć minęło już kilka lat te książki są nadal popularne.



Tu już nic nie muszę nic mówić "Collide" jak dla mnie wygrywa w tej dziedzinie. 



A do tagu nominuje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli odwiedzasz bloga i czytasz posty to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło bo wtedy wiem, że moje starania nie poszły na marne.
Miłego czytania.
Beata